iTabak - papierosy, tytoń papierosowy, wyroby tytoniowe, fajki Wyszukiwarka

Menu
Papierosy Black Devil od 147.00
Papierosy Burton od 122.90
Papierosy Camel od 138.00
Papierosy Caro od 139.00
Papierosy Chesterfield od 120.00
Papierosy Davidoff od 162.00
Papierosy Gauloises od 153.00
Papierosy Jan III Sobieski od 149.90
Papierosy Klubowe od 145.00
Papierosy L&B od 159.00
Papierosy L&M od 125.60
Papierosy LD od 132.00
Papierosy Lucky Strike od 127.92
Papierosy Marlboro od 155.00
Papierosy Mars od 153.00
Papierosy Mocne od 139.00
Papierosy Nevada od 129.90
Papierosy P&S od 118.00
Papierosy Pall Mall od 135.00
Papierosy Prince od 175.00
Papierosy Pueblo od 145.00
Papierosy R1 od 162.00
Papierosy RGD od 129.90
Papierosy Rothmans od 119.92
Papierosy Tennesie od 125.00
Papierosy Vogue od 152.00
Papierosy West od 122.00
Papierosy Winston od 125.00

U nas dokonasz zakupów bez zakładania konta i logowania się.

Reklamacje


REKLAMACJA 

1. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.

2.W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

3.Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 2.

4.Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię - znacznie ułatwi to procedurę reklamacji. Niedołączenie Dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje procedury reklamacyjnej.

5.Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.

6.Reklamacje należy kierować na adres:

P.H.U. MEWA Dariusz Czajkowski  ul. Kujbyszewska 19  51-203 Wrocław

 7.Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

Koszyk Koszyk jest pusty
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z polityką cookies zamknij